Avemu ricumandemu solu i prudutti chì ci piacenu è pensemu chì avete ancu. Pudemu riceve una parte di vendite da i prudutti acquistati in questu articulu, chì hè scrittu da a nostra squadra di cummerciale.
Un cuteddu utilitariu hè l'uttellu di scelta quandu si tratta di picculi travaglii di cucina. I migliori coltelli d'utilità di cucina anu lame affilate chì si sentenu còmode in manu.
U materiale di a lama deve esse a vostra considerazione primaria. A maiò parte di i culteddi di l'utilità di a cucina sò fatti di l'acciaio inossidabile, cumminendu u cromu cù l'acciaio per creà una lama durable chì resiste à a corrosione. 't o ùn vulete investisce in una rutina di mantenimentu di u cuteddu rigurosu. I culteddi di utilità puri d'acciaio di carbonu anu lame più forti è duru;in ogni casu, s'ellu ùn hè micca trattatu cù oliu minerale di qualità alimentaria, necessitanu un affilamentu regulare è sò in riscu di arrugginimentu. Molti culteddi sò fatturati cum'è "acciaio inossidabile à altu carbonu", chì combina e migliori proprietà di i dui materiali. di ceramica, chì sò una grande opzione per i chefs chì volenu una lama ligera chì conserva i so bordi affilati.
A forma di a lama hè ancu impurtante. I bordi dritti sò l'opzione più cumuna per tutti l'usu, ma i bordi chjappi sò utili per a serratura di l'articuli delicati cum'è frutti maturi è pani mantenendu a so forma.
In quantu à a lunghezza, i lame di u cuteddu di cucina sò generalmente trà 4 è 9 inches. U megliu cuteddu vene à qualsiasi taglia di lama hè più faciule per a vostra manu particulare per manighjà.
Inoltre, assicuratevi di sceglie u manicu chì travaglia megliu per voi. I materiali più cumuni utilizati per i manichi di u cuteddu d'utilità sò plastichi è elastomeri termoplastici, chì sò faciuli di pulisce è menu propensi à deformazione. Nota chì a marca usa una varietà di nomi per i so materiali di manicu - cum'è Fibrox o Acetal - ma sò tutti modi diffirenti di dì chì sò sintetici durable. Per quelli chì preferanu materiali naturali, ci sò cuteddi utili cù manichi fatti di diversi legni esotici. in mente chì anu bisognu di oliu regularmente o di cera per mantene a so forma è funzione.
U più impurtante, un cuteddu d'utilità di a cucina duverebbe sentu bè in a vostra manu mentre tagliate e dadi. Molti dilettanti di u cuteddu ponenu una grande impurtanza à l'equilibriu è a distribuzione di pesu trà a lama è u manicu. Questu generalmente richiede un disignu pienu di manicu, induve a lama si stende è si estende. tutta a strada finu à a fine di u manicu. I lame à mezzu gamba limitanu l'ingrossu è a putenza quandu si taglianu, ma u scambiu hè chì sò più ligeri, più assequibili, è sempre travaglianu perfettamente per i travaglii simplici. .Alcuni pirsuni volenu un manicu ergonomicu per una presa faciule, o preferite una pala ligera per riduce a fatigue di a manu.
Sè site prontu à aghjunghje un novu cavallu di travagliu à u vostru porta di coltelli o di u cassetto di cucina, scorri in giù per truvà i migliori coltelli di cucina in Amazon oghje.
Cunsiderate u Wüsthof 6-Inch Utility Knife una contraparte affidabile à u vostru cultellu di chef preferitu. Forgiata in Germania da l'acciaio inossidabile, a lama hè pensata per trattà una gamma di attività quotidiane più chjuche, da affettà frutti à sbuchjate erbe. è u manicu di polimeru neru curvatu hè faciule da pulisce è grip.Un revisore entusiastu di Amazon hà descrittu l'usu cum'è "cutting butter with a hot cut", chì hè probabilmente perchè hà una valutazione generale di 4,8 stelle.
Recensione utile: "Questu cultellu hè tuttu ciò chì aspettate da un cultellu in acciaio inox di qualità.Ben equilibratu, còmode di mantene, mantene bè i bordi, taglia carne è verdura cun facilità.Spergu chì useremu questu per parechji anni à vene.un cuteddu".
Cù più di 3.000 valutazioni Amazon di cinque stelle, stu cultellu di cucina assequible brilla in un picculu pacchettu. A lama di mezzu manicu da 4,5 "hè fatta di acciaio inox à altu carbonu resistente à a ruggine, è u manicu di plastica molle rende a preparazione di cucina cunfortu. tuttu, include un casu protettivu cù un sharpener integratu, cusì a vostra lama mantene sempre a so punta cù u minimu sforzu.
Recensione utile: "Mi piace à coccu è e lame chì aghju usatu sò mancate, ancu i più caru.Sò cuntentu chì stu cultellu hà una fodera cù rete di punta.Aghju utilizatu per a prima volta oghje.Fantasticu!Ùn solu ùn taglia i veggies bellamente, ma taglia u pettu di pollulu cum'è s'e aghju tagliatu burro ammorbiditu.Sò innamuratu è aghju appena urdinatu un altru!"
In alternativa à i coltelli standard in acciaio inox, u Kyocera Ceramic Utility Knife hè una scelta populari cù più di 1000 valutazioni di cinque stelle in Amazon. A lama bianca opaca di 4,5 pollici hè fatta di ceramica, chì hè 50% più dura di l'acciaio, è u manicu ergonomicu di plastica hè dispunibule in nove culori divertenti. Stu cultellu hè ancu resistente à a ruggine è ligeru cumparatu cù i culteddi d'acciaio. Notate chì i culteddi di utilità in ceramica ùn deve micca esse usatu in cibi congelati o duri. ecu u cummentariu è scrivite: "Aghju fattu assai in a mo vita.Cumprà stu cuteddu hè in u mo top 5 ".
Recensione utile: "Compru questu principalmente per pruvà un cuteddu di ceramica.Ùn sò micca interessatu à i cuteddi di paring per via di e so punte arrotondate, cusì aghju andatu per u tipu d'utilità.Sò impressiunatu da quantu hè forte è Sorpresu da a prestazione.Finu a ora l'aghju utilizatu principarmenti per chopping picculi ligumi è frutti cù grandi risultati.[…] Funziona perfettamente per mè è u compreraghju di novu.
Più chjucu cà un cuteddu di chef, ma più grande ch'è un cuteddu di cucina, stu cuteddu utilitariu di 5 pollici di Global hè un strumentu affidabile è affilatu per affettà bè i prudutti, picculi pezzi di carne, furmagliu è più. L'appruvazioni di a marca da u tardu Anthony Bourdain ancu ùn ferite micca a so reputazione. I lame sò fatti da una lega speciale d'acciaio inox temperatu in ghiaccio chjamatu Cromova 18, è a marca dichjara chì i so bordi resistenti à a ruggine è à e macchie sò più affilati cà a cuncurrenza. resistenza, mentri a custruzzione cavu furnisce un bonu equilibriu. Cum'è un criticu di Amazon hà dettu, a forma è u pesu "facenu parte di a vostra manu".
Revisione utile: "Se puderia cumprà solu un cuteddu, questu seria.Se ùn avete mai usatu un pruduttu glubale, preparate per esse impressiunatu.Stu cultellu duverà a prova di l'usu custanti è ogni tipu di tagliere .Si ferma affilatu per un bellu pezzu, ma aghju sempre cumprà u sharpener Mino-sharp per chì pudete gode di sta sperienza ridicula per anni à vene.Tagliate i pumati maturi è altre cose à buccia fina cum'è una spada laser!
Stu set di coltelli utili à u budgetu aghjusta un pocu di divertimentu quandu fate i travaglii di cucina di ogni ghjornu. U cuteddu à mità manicu hè fattu da una lama d'acciaio inossidabile dentata cù una finitura lucida à specchiu, mentre chì u manicu Fibrox patentatu hè ergonomicu è antiscivolo. .Venu in quattru culori vibranti, ma ùn lasciate micca u so sguardu ghjucatu ingannà, cum'è un criticu di Amazon hà scrittu, "u pesu hè perfettamente equilibratu è u putere di taglio hè stupente".
Revisione utile: "Questi sò i migliori cuteddi utili chì aghju mai usatu;fidatemi, aghju pagatu 3 volte di più per un cuteddu è questi sò megliu!Cum'è a rivista dice, sò assai affilati è ligeri.Ma u pesu Perfettamente equilibratu cù una putenza di taglio incredibile.Taglianu limpiamente senza dannu i vegetali o frutti, cusì pudete avè un bellu aspettu in insalate etc. (pensate à i pumati è l'ova duru).Questu hè di granu unu di i migliori compra!
Per quelli di voi chì piacenu u mantenimentu di u cuteddu di rutina, stu bellu cutiddu di 5 ″ aghjunghjera un toccu di culore à u vostru arsenale di cucina. A so lama d'acciaio taglia ingredienti morbidi cum'è prudutti è carne cun facilità, mentre chì a struttura dimpled libera l'alimentu da a lama. trà cuts.If l'estetica sò u fattore decisivu in a vostra compra di cuteddu, u manicu ottagonale fattu di palissandro africanu hè un bonus aghjuntu.
Ricurdativi chì stu cultellu mezzu manicu deve asciugà bè trà l'usi è ùn deve micca esse usatu nantu à ingredienti duri o superfici di taglio. Hà vintu assai cumpratori nantu à Amazon, cun un qualificatu "20/10" è un altru chì dichjarà "di gran lunga u a megliu qualità, u cuteddu più affilatu chì aghju mai avutu ".
Recensione utile: "Chì prima?Hè vinutu forte.Odiu di dì chì ogni cutiddu di spazzatura economica chì vede hè etichettatu "sharp".Hè affilata.Aghju pruvatu questu, perchè sò u vostru tippu di cuteddu stereotipatu.[...] Se l'utilizate cum'è un cuteddu di cucina (cum'è per esse usatu), farà ciò chì avete bisognu à fà.Taglia u pollo, a carne di vacca cum'è una spada laser, verdura, ecc.
Stu cuteddu di cucina dentellatu hà tutte e caratteristiche di un cultellu Wüsthof classicu, ma cù u benefiziu aghjuntu di una lama dentata. Fattu da l'acciaio inossidabile à altu carbonu, presenta a tecnulugia Precision Edge - un prucessu speciale chì rende a lama 20% più affilata cà precedente. mudelli.Stu cuteddu di manicu cumpletu di fabricazione tedesca hà ancu un manicu ergonomicu curvatu fattu di poliacetale durable è resistente à u sbiadimentu. Mentre pò taglià è tagliu cum'è una lama dritta, u bordu scalloped face una bona scelta per taglià in modu pulitu l'articuli delicati cum'è u pane. è frutti molli.
Recensione utile: "Una bella migliione grazia à u disignu ergonomicu è a manica curva.Wustof hè a robba di carbone è un grande equilibriu.Oh - più forte di tuttu! "
U coltelli di utilità Henckels Serrated hè una opzione assequible ma d'alta prestazione cù una lama di 5 pollici fatta di acciau inossidabile induritu in ghiaccio è à altu carbonu cù un finitu satinatu prufessiunale. un grip cunfortu.Pudete taglià qualsiasi ingredienti morbidi cù stu cuteddu all-purpose, ma i so denti affilati di razor-sharp ponu taglià baguette, bagels, rotuli è più senza apre un cuteddu di pane più grande.
Recensione utile: "Quandu tenete un cultellu, urla solu "Possu tagliallu".Nisun prublema cù bagels grossi è densi, pumati, rotuli, Kilbasa, [salsiccia.] Simple![...] Avete da pruvà stu culteddu solidu ben equilibratu è ben fattu.


Tempu di Postu: Apr-17-2022