I principali participanti di u mercatu di seghe a catena per cemento includenu Andreas Stihl AG & Co. KG, CARDI srl, CS Unitec, Inc, Diamond Products, ICS Diamond Tools & Equipment, Husqvarna AB, MaxCut, Inc., Michigan Pneumatic, Reimann & Georger Corp, è Stanley Infrastruttura.

|Fonte:Marca Globale

Selbyville, Delaware, 16 di marzu di u 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -

U mercatu di seghe à catena di cimentu hè previstu di superà i 350 milioni di USD da 2028, cum'è riportatu in unstudiu di ricerca di Global Market Insights Inc.L'adopzione di l'attrezzatura di custruzzione ligera cumpresi seghe a catena di cimentu è tagliatori per l'attività di custruzzione aumenta a crescita di u mercatu.L'aumentu di a dumanda hè principalmente duvuta à l'aumentu di a custruzzione di casa, l'edifiziu non residenziale è l'attività di custruzzione di u guvernu.

L'industria di a custruzione hà vistu unu di i peggiori impatti di a pandemia per via di l'arrestu di i grandi prughjetti di sviluppu di l'infrastruttura in u globu in a prima mità di 2020. I blocchi imposti da u guvernu è e restrizioni à u muvimentu anu causatu ritardi in a fine di i prughjetti di custruzzione, creendu un una grande lacuna in a dumanda di equipaggiu di custruzzione pesante è ligeru.A dumanda di novi equipaghji hè diminuita in 2020, postu chì i contractors è i sviluppatori immubiliarii anu cambiatu à e macchine di affittu per via di l'insicurità finanziarie causate da a pandemia.

Richiesta per una mostra di stu rapportu di ricerca @https://www.gminsights.com/request-sample/detail/5224

Una sega di cimentu alimentata da gas hè principalmente aduprata per u travagliu all'apertu perchè ùn hà micca bisognu di una fonte elettrica.Questu permette e so applicazioni in spazii esterni ancu quandu l'electricità ùn hè micca dispunibule.Seghe a catena di cimentu alimentate da gas sò alimentate da benzina per furnisce una putenza sustinuta per periodi di tempu più longu.A so capacità di fà taglii profondi in cimentu, petra è muratura sustene a dumanda di u mercatu.

L'investimenti in crescita in prughjetti di rinnuvamentu di vechji strade è ferrovie in u Giappone, a Cina è l'India spingenu u mercatu di sega a catena di cimentu in l'Asia Pacificu.Per esempiu, in ferraghju 2020, u guvernu di l'India hà lanciatu u Programma Speciale Acceleratu di Sviluppu Stradale per u Nordu-Est (SARDP-NE).Attraversu stu prughjettu, u guvernu hà investitu 3,3 miliardi di USD in a ristrutturazione di circa 4 099 km di strade.L'imprese lancianu novi prudutti per mantene a competitività in u mercatu.

Alcune di e scuperte chjave in u rapportu di u mercatu di a catena di cimentu includenu:

  • L'alta putenza è a prufundità di taglio di e seghe a catena di cimentu in paragunà cù l'altri equipaghji di taglio di cimentu supplementanu a so dimensione di u mercatu in crescita da u 2022 à u 2028.Seghe a catena idrauliche e a gas per bétonoffre una putenza alta chì varieghja da ogni locu trà 3,5 è 6 kW, chì permette à l'utilizatori di fà tagli netti in u béton.
  • Investimenti enormi in prughjetti di custruzzione di strade in i paesi asiatichi, sudamericani è africani per rinfurzà a rete stradale è a connettività guidà a dumanda di seghe di cimentu in queste regioni.Stu prughjettu di custruzzione di strada à grande scala è di sviluppu di l'infrastruttura hà da creà una grande dumanda per l'equipaggiu di taglio di cimentu in queste regioni.
  • U crescente bisognu di l'ispezione di l'infrastruttura è di u mantenimentu di stabilimenti alti sò previsti per alimenterà l'espansione di u mercatu di sega a catena di cimentu in l'Asia Pacificu.A ripresa da i disastri naturali accumpagnati da i crescenti sforzi per affruntà l'infrastruttura anziana porta à una adopzione più alta di l'equipaggiu.
  • L'adopzione di l'attrezzatura di custruzzione ligera cumpresi seghe a catena in béton è tagliatori per l'attività di custruzzione stimola a quota di mercatu di seghe à catena in béton in l'America di u Nordu è l'Europa.L'aumentu di a dumanda hè principalmente duvuta à l'aumentu di a custruzzione di casa, l'edifiziu non residenziale è l'attività di custruzzione di u guvernu.

Tempu di post: 23-mar-2022