KANSAS CITY, Missouri, 10 di lugliu di u 2020 /PRNewswire/ - Spyder® Products, u capimachja in l'accessori per l'utensili elettrici di qualità prufessiunale, presenta una nova linea di lame di sega alternativu è allarga a so linea di strumenti in parechje altre categurie.
A nova gamma Black di lame di sega alternante bimetallica di Spyder hè pensata per i travaglii di taglio duru chì necessitanu una lama forte, durabile è di longa durata. Fattu da una mistura di cobalt 8% per una forza è una durabilità supplementari, sò trè volte più veloci di e lame bimetalliche standard. dura 10 volte di più.
I lame di sega alternata di a Serie Nera di Spyder sò dispunibuli in lunghezze da 6, 9 è 12 inch cù 6 à 18 denti per inch è eccellenu in prughjetti di demolizione esigenti, taglio veloce di legnu, legnu incrustatu in chiodi, metalli è altri materiali.
Lowe's offre pacchetti di trè è cinque pezzi, è ancu kit di assortiment di 14 pezzi cù compartimenti di almacenamento.
"Ampliendu a nostra linea di prudutti, facemu più faciule per i contractors è altri prufessiunali per truvà e funzioni chì anu bisognu, cù a qualità è a durabilità chì Spyder hè cunnisciutu", hà dettu Ryan Campbell, VP of Product in Spyder. "Questu hè solu. u principiu - continueremu à espansione a nostra cartera di accessori di taglio è perforazione di qualità prufessiunale chì facenu i taglii punitori cun facilità, duranu più longu è portanu a produtividade à u prossimu livellu ".
Lame per sega circolare Tarantula™ di finitura da 7 ¼" - I inserti di finitura da 40 denti da 7 ¼" e 60 denti di Spyder sono ora disponibili. Cum'è tutte le lame di sega circolare Spyder Tarantula, presentano denti NiCo (nichel-cobalto) resistenti che durano sei volte. più longu cà e lame di sega in carburu convenzionale;un revestimentu antifrizione per tagli più lisci è menu bonding;è venti stabilizzatori pieni di polimeru per minimizzà a vibrazione, a distorsione di u calore è u rumore.
Spyder Tarantula™ Frame Blades 10-Piece Professional Set - L'imprenditori prufessiunali è i custruttori ponu avà cumprà 10 lame di cornice a punta di carburo di nichel 24-Tooth in bulk. Queste lame da 7 ¼ "producenu una qualità di finitura megliu cà a media in tagli di cornice convenzionali di taglia. è foglia, è duranu sei volte più longu di e lame di carburu cunvinziunali. À $ 79,99, u Pro Pack risparmia 20% per lama paragunatu à cumprà e lame individualmente.
5 "è 7" Diamond Edge Universal Cutoff Wheels - L'abrasivi di diamanti nantu à i roti di taglio Spyder ponu facilmente penetrà in quasi ogni materiale, cumpresu l'acciaio, l'acciaio inossidabile, u tile, a muratura, a ghisa, l'armatura, i composti è più. I novi 5 è 7. I diametri di -inch custruite nantu à i roti originali di 4 ½ inch. I roti infrangibile sò pensati per l'usu cù smerigliatrici angolari.
New Jigsaw Blade Kit - I durable 8% cobalt è chrome vanadium jigsaw lame di Spyder sò dispunibuli in una varietà di disinni è cunti di denti è ponu esse alimentati da legnu, legnu cù unghie, acciai, metalli non ferrosi, PVC, è più. avà dispunibule in kits multi-materiale di 5, 10 o 12 pezzi, kit di taglio di legnu di cinque pezzi è kit di taglio di metallo di cinque pezzi. Questi kit includenu lame cù l'innovazioni di design uniche di Spyder, cum'è facce di taglio duale è ventilazioni per riduce. surriscaldamentu.
I novi strumenti è i kit di Spyder ponu esse truvati in a sezione di l'uttellu di i magazzini Lowe's Home Improvement in tutti i Stati Uniti è in i display Spyder vicinu à Lowe's Pro Desk.
Cuminciandu cù u Spyder Scraper® in u 2007 è cuntinuendu cù i premiati 3 × 3® alternativi è lame di sega jig, seghe a buca, è di più, Spyder Products hè cunnisciutu per fà attache di strumenti di qualità chì facenu i travaglii duru per i contractors prufessiunali diventanu più faciuli. A cumpagnia ancu cuntinueghja à innuvà e funziunalità chì facenu i so prudutti travaglià più dura, duranu più longu è facenu u travagliu più veloce. Per più infurmazione, visitate www.spyderproducts.com.


Tempu di Postu: Apr-16-2022