Sicondu i rapporti di CCTV, u summit G7, chì hà attiratu assai l'attenzione di u mercatu, si terrà da u 26 di ghjugnu (oghje) à u 28 (marti prossimu).I temi di stu summit implicanu u cunflittu trà a Russia è l'Ucraina, u cambiamentu climaticu, a crisa energetica, a sicurità alimentaria, a ricuperazione ecunomica, etc. L'osservatori anu nutatu chì in u cuntestu di l'escalation cuntinuu di u cunflittu trà Russia è Ucraina, u G7 hà da affruntà. e sfide più severi è crisi in parechji anni in questa riunione.

Tuttavia, u 25 (u ghjornu prima di a riunione), millaie di persone anu tenutu manifestazioni di protesta è marche in Munich, sventendu bandiere cum'è "contr'à u G7" è "salvà u clima", è gridò "Unità per piantà u G7" Aspetta. per u slogan, parata in u centru di Munich.Sicondu stimi di a polizia tedesca, migliaia di persone anu participatu à a manifestazione quellu ghjornu.

In ogni casu, in questa riunione, ognunu hà pagatu più attenzione à a crisa energetica.Dapoi l'apparizione di u cunflittu Russia-Ucraina, i commodities cumpresi l'oliu è u gasu naturale anu risuscitatu à varii gradi, chì hà ancu guidatu l'inflazione.Pigliate l'Europa per esempiu.Ricertamenti, i dati CPI di maghju hè statu divulgatu unu dopu à l'altru, è a taxa di inflazione hè generalmente alta.Sicondu statistiche federali tedesche, a taxa di inflazione annualizzata di u paese hà righjuntu u 7,9% in maghju, stabilendu un novu altu da a riunificazione di a Germania per trè mesi consecutivi.

In ogni casu, per trattà cù l'inflazione alta, forsi questa reunione G7 discuterà cumu riduce l'impattu di u cunflittu russo-ucrainu nantu à l'inflazione.In quantu à l'oliu, sicondu i rapporti di media pertinenti, a discussione attuale nantu à u prezzu di u prezzu di u petroliu russu hà fattu abbastanza prugressu per esse sottumessi à a cima per discussione.

Nanzu, certi paesi anu indicatu ch'elli avarianu stabilitu un prezzu di u prezzu di u petroliu russu.Stu mecanismu di prezzu pò cumpensà l'impattu inflazionisticu di i prezzi di l'energia in una certa misura è impedisce à a Russia di vende l'oliu à un prezzu più altu.

U tettu di prezzu per Rosneft hè ottinutu per mezu di un mecanismu chì limitarà a quantità di oliu russu chì supera una certa quantità di spedizione, pruibisce l'assicuranza è i servizii di scambiu finanziariu.

Tuttavia, stu miccanisimu, i paesi europei sò sempre divisu, perchè hà bisognu di l'accunsentu di tutti i 27 stati membri di l'UE.À u listessu tempu, i Stati Uniti ùn risparmianu micca sforzi per prumove stu mecanismu.Yellen hà dettu prima chì i Stati Uniti anu da ripiglià l'impurtazione di u petroliu crudu russu, ma deve esse impurtatu à prezzi bassu per limità i rivenuti petroliferi di l'ultimi.

Da quì sopra, i membri di u G7 speranu di truvà un modu à traversu sta riunione per limità l'ingrossu energeticu di u Kremlin da una banda, è riduce l'impattu di a rapida riduzione di a dependenza di u petroliu è di u gasu di Russia nantu à e so ecunumie.Da u puntu di vista attuale, hè sempre scunnisciutu.


Tempu di post: 26-jun-2022